مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها
سرخط خبرها

درباره شرکت داده‌پردازان دوران و حوزه فعالیت‌هایش

  • کد خبر: ۱۸۴۴۰۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
درباره شرکت داده‌پردازان دوران و حوزه فعالیت‌هایش
وزارت خزانه‌داری آمریکا در فهرست جدید تحریم‌هایش عامر نجفیان‌پور و سهیلا کسایی، رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دوران، را هم قرار داده است. این شرکت در حوزه‌های امنیت، شبکه، تلکام، هوش مصنوعی، آموزش، پورتال، ERP فعالیت می‌کند.

شهرآرانیوز - در سایت شرکت «دوران»، که در حوزه‌های امنیت، شبکه، تلکام، هوش مصنوعی، آموزش، پورتال، ERP فعالیت می‌کند، درباره فعالیت‌های این شرکت آمده است: 

گروه دوران [..] با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده است. این گروه که بیش از دو دهه از تاسیس آن می‌گذرد با ساماندهی بیش از ۵۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور و بهره‌گیری از دانش روز دنیا، فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید و ارائه نرم افزارها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب ۶ گروه Security، Software Licensing & Hardware Equipment، Network، VoIP، Portal، ERP دارد. حضور چهار تیم تولید، فنی، سیستمی و بازرگانی در قالب یک گروه و از طرفی همکاری نزدیک با شرکت‌های معتبر بین المللی، توان فنی و اجرایی بالایی را برای این گروه در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ ملی فراهم نموده است.

گروه دوران در سال ۱۳۷۸ با نام تجاری «داده پردازان دوران» تأسیس شده است. در سال ۱۳۸۳ شرکت «نوآوران ارتباطات دوران» با هدف گسترش فعالیت در زمینه ارائه خدمات و مشاوره در حوزه IT افتتاح شد و در سال ۱۳۸۴ شرکت «خبره‌پردازان دوران» با هدف هوشمندسازی در سیستم آموزش با مدیریت اشخاصی متخصص پا به عرصه گذاشت.

در سایت این شرکت ذیل عنوان «برخی از موفقیت‌های گروه دوران» آمده است:

- کسب رتبه اول از ششمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در محور پژوهش‌های منتهی به فناوری
- دارای رتبه یک در زمینه مشاوره استقرار ISMS از سازمان فناوری اطلاعات ایران (نما)
- کسب بالاترین رتبه حوزه نرم افزار کشور در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات سال ۹۰ و ۹۲
- دریافت گواهینامه بین المللی ISO ۲۷۰۰۱:۲۰۰۵ تحت سیستم اعتباربخشی SINCERT ایتالیا
- مجری بزرگترین پروژه امنیت اطلاعات کشور
- مجری بزرگترین پروژه ERP داخلی کشور
- عضو شورای عالی انفورماتیک
- عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
- عضو بانک اطلاعاتی صادرکنندگان کشور و اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار
- برنده تندیس بهترین نرم افزار سال ۷۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- دارای بیش از ۳۰۰۰ مشتری در بیش از ۵۰۰ شهرستان کشور و ده‌ها کشور خارجی
- دارای پارتنر‌های خارجی توانمند جهت ارائه و پشتیبانی محصولات و راهکار‌های روز دنیا
- دارای غرفه در بیش از ۵ دوره مختلف در نمایشگاه Cebit کشور آلمان
- دارای غرفه در بیش از ۶ دوره مختلف در نمایشگاه Gitex دوبی

خود شرکت «داده‌پردازان دوران» در سال ۱۳۹۳ تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بود. آمریکا دلیل این تحریم‌ها را سانسور و فیلترینگ و کمک به کمیته فیلترینگ صفحه‌های اینترنتی در ایران عنوان کرده بود. حالا با گذشت ۹ سال از تحریم شرکت «دوران»، رئیس و نائب رئیس این شرکت هم به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->